Általános szerződési feltételek
Általános szerződési feltételek
Hatályba lépés időpontja: 2024.02.30.
Tartalomjegyzék
- 1. Alapvető rendelkezések és fogalmak
- 2. A megrendelés menete és szabályai 3
- 2.1. Regisztráció és vásárlás 4
- 2.2. A megrendelés folyamata a webáruházon keresztül leadott megrendelés esetén 4
- 2.3. További tudnivalók a megrendeléssel kapcsolatban 5
- 3. Fizetési módok és feltételek 6
- 3.1. Webáruházon keresztül rendelt áruk tekintetében: 6
- 3.2. Nem webáruházon keresztül rendelt áruk tekintetében (e-mail-ben, telefonon vagy levélben rendelt áruk esetén): 7
- 4. Szállítással kapcsolatos tudnivalók 7
- 5. Felelősségvállalás 7
- 6. Szerzői jogok 8
- 7. Elállási és felmondási jog 8
- Garancia/jótállás és panaszkezelés 9
- 8.1 A garancia érvényessége: 9
- 8.2 A garancia érvényesítésének módja 10
- 8.3 A garanciális ügyintézés lépései 10
- 8.4. Panasz és reklamáció kezelés 10
- Adatvédelmi nyilatkozat 11
- Internetes értékelések kezelése 13
- Cégadatok, elérhetőségek: 13
Figyelem!
Az alábbi dokumentum tartalmazza az Agrocontrol 2000 Bt által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket, valamint Cégünk általános szerződési feltételeit. Kérjük, gondosan olvassa el az Általános szerződési feltételeinket és csak akkor vegye igénybe szolgáltatásunkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Társaságunk külön kérésre digitális formában biztosítja a szerződés megkötésekor hatályos állapotát az Általános Szerződési Feltételeknek.
A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) az Agrocontrol 2000 Bt. (továbbiakban: Szolgáltató), és a szolgáltatásokat igénybe vevő Látogató/Ügyfél/Megrendelő/Fogyasztó*/Vevő (továbbiakban: Vevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Vevő továbbiakban együttesen: Felek).
*Egyes jogszabályok csak a Fogyasztónak minősülő vevőkre vonatkoznak. (Vagyis vállalkozásokra és cégekre nem vonatkoznak, hacsak nem állapodnak meg másként a Szolgáltatóval). Minden olyan esetben, amikor a fogyasztókat védő szabályról van szó, csak a fogyasztó fogalmának eleget tévő természetes személyekre fog vonatkozni. (Például az internetes, telefonos vásárlások esetén a fogyasztókat megillető elállási jog).
1. Alapvető rendelkezések és fogalmak
- A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről Fulfillment szolgáltatás webshopok számára szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
- A webshopban árusított termékek megrendelése és vásárlása esetén a “távollévők között kötött szerződés” érvényes, melyet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a következőképpen határoz meg: távollévők között kötött szerződés olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti áru vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak;
- A jelen ÁSZF hatálya nem terjed ki a Szolgáltató és a Vevő közötti külön írásba foglalt megrendelésekre és szerződésekre.
- A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a jelen ÁSZF rendelkezéseit bármikor, a Vevőnek küldött előzetes értesítés nélkül, módosítsa. A módosult ÁSZF rendelkezései a Szolgáltató, a hivatalos honlapján (agrocontrol.hu) történő közzététel időpontját követően alkalmazza. Az ÁSZF módosítása nem érinti a módosítás előtt létrejött szerződéseket.
- Az aktuális ÁSZF elérhető és letölthető a Szolgáltató weblapján (agrocontrol.hu).
- A szerződés nyelve: magyar
Fogalmak
Felek: Szolgáltató és Vevő együttesen
Vevő: Látogató, ügyfél, megrendelő, fogyasztó és minden olyan személy aki saját vagy cége nevében igénybe veszi cégünk szolgáltatását vagy vásárol cégünktől. A weblapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy
Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, amelynek egyik alanya fogyasztónak minősül
Honlap/weblap: agrocontrol.hu weboldal, amely távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköznek minősül
Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés
Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz
Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak
Termék: a weblap kínálatában szereplő, a weblapon forgalomba hozott és értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi
Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy
Jótállás: A fogyasztó/Vevő és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,
a) a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
b) a jogszabályon alapuló kötelező jótállás
Személyes adat: bármely meghatározott (azonosított vagy azonosítható) természetes személlyel (a továbbiakban: Érintett/Vevő) kapcsolatba hozható adat, az adatból levonható, az Érintettre vonatkozó következtetés. A személyes adat az adatkezelés során mindaddig megőrzi e minőségét, amíg kapcsolata az Érintettel helyreállítható. A személy különösen akkor tekinthető azonosíthatónak, ha őt – közvetlenül vagy közvetve – név, szám, azonosító jel, helymeghatározó adat illetőleg a természetes személy egy vagy több, testi, fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző tényező alapján azonosítani lehet;
Különleges adat: a faji eredetre, a nemzeti és etnikai kisebbséghez tartozásra, a politikai véleményre vagy pártállásra, a vallásos vagy más világnézeti meggyőződésre, az érdekképviseleti szervezeti tagságra, az egészségi állapotra, a kóros szenvedélyre, a szexuális életre vonatkozó adat, valamint a bűnügyi személyes adat;
Hozzájárulás: az Érintett/Vevő kívánságának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adatok – teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő – kezeléséhez;
Tiltakozás: az Érintett/Vevő nyilatkozata, amellyel személyes adatainak kezelését kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adatok törlését kéri;
Adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az adatok kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az általa megbízott adatfeldolgozóval végrehajtatja;
Adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adatokon végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így például gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adatok további felhasználásának megakadályozása. Adatkezelésnek számít a fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, írisz kép) rögzítése is;
Adattovábbítás: ha az adatot meghatározott harmadik személy számára hozzáférhetővé teszik;
Nyilvánosságra hozatal: ha az adatot bárki számára hozzáférhetővé teszik;
Adattörlés: az adatok felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállításuk többé nem lehetséges;
Adatzárolás: az adatok továbbításának, megismerésének, nyilvánosságra hozatalának, átalakításának, megváltoztatásának, megsemmisítésének, törlésének, összekapcsolásának vagy összehangolásának és felhasználásának véglegesen vagy meghatározott időre történő lehetetlenné tétele;
Adatmegsemmisítés: az adatok vagy az azokat tartalmazó adathordozó teljes fizikai megsemmisítése;
Adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől;
Személyes adat-nyilvántartó rendszer (nyilvántartó rendszer): személyes adatok bármely strukturált, funkcionálisan vagy földrajzilag centralizált, decentralizált vagy szétszórt állománya, amely meghatározott ismérvek alapján hozzáférhető;
Adatállomány: az egy nyilvántartó rendszerben kezelt adatok összessége;
Harmadik személy: olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, amely vagy aki nem azonos az Érintett el, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval;
2. A megrendelés menete és szabályai
- A Vevő a Szolgáltatóhoz e-mailben vagy postai úton eljuttatott aláírt megrendelőlap elküldésével vagy a webáruházán keresztül történő megrendelés esetén kijelenti, hogy az ÁSZF, valamint az Adatkezelési Szabályzat, illetve a Panaszkezelési Szabályzat rendelkezéseit megismerte és megértette, valamint, hogy azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el.
- A vevő a megrendeléssel hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a Vevő személyes vagy céges adatait a szolgáltatás teljesítésének céljából nyilvántartsa és kezelje (az adatok nyilvántartására és kezelésére vonatkozó információt (lásd a 8. pontban).
2.1. Regisztráció és vásárlás
- A Vevő regisztráció nélkül is vásárolhat.
- A Vevő a regisztráció és a vásárlás során (regisztráció nélküli vásárlás esetén is) köteles a saját, valós adatait megadni. Amennyiben a megadott adatok valótlanok, vagy más személyhez köthetők, úgy a létrejött elektronikus szerződés semmisnek tekintendő.
- A Megrendelő/Vevő által hibásan vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási problémákért, szállítási késedelemért vagy egyéb ezen okból bekövetkező problémákért a Szolgáltatót semminemű felelősség nem terheli.
- A Szolgáltatót nem terheli felelősség abból adódó károkért, ha a Vevő elfelejti a jelszavát, hozzáférhetővé teszi vagy kiadja azt illetéktelen személynek.
- A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása.
- A regisztrációt a rendszer e-mailben visszaigazolja.
- A Vevő e-mail címe megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a Szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számára.
- A regisztrált adatokat a Szolgáltató kérés esetén törli a rendszerből. A törlési kérelmet biztonsági okokból e-mailben szükséges kérni (annak elkerülése érdekében, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból). A törlési kérelemmel kapcsolatos e-mailnek a regisztrációkor megadott email címről kell beérkeznie a cégünk központi e-mail címére (info@agrocontrol.hu) és tartalmaznia kell a felhasználó beazonosításához szükséges adatokat (e-mail cím, felhasználónév, céges felhasználó esetén cég név) .
- A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, így egy e-mail címmel egyszer lehet regisztrálni.
2.2. A megrendelés folyamata a webáruházon keresztül leadott megrendelés esetén
- A megrendelés leadására a pénztár menüből közvetlenül vagy regisztrációt és bejelentkezést követően van lehetőség.
- A Megrendelő a kiválasztott terméket a “kosárba teszem” gomb megnyomásával a Vásárlói kosárba helyezi. Ekkor a “kosárba teszem” felirat mellett megjelenik egy pipa, jelezve, hogy a termék a kosárba került. A gomb ismételt megnyomásával a termékből további mennyiséget adhat hozzá. A felirat alatt megjelenik a “kosár” felirat, melyre kattintva a Vevő megtekintheti a kosár tartalmát. A kosár tartalmát a webshop jobb felső sarkában található kosár ikonra kattintva is bármikor megtekintheti.
- A Megrendelő további termékeket hozzáadhat a kosárhoz. Az oldal jobb felső sarkában mindig megjelenik a kosárban lévő termékek száma.
- A válogatás végeztével, a Megrendelő továbbléphet a kosárhoz, majd kiválaszthatja a szállítási módot (részletekért lásd “Szállítási módok” részt).
- Amennyiben a termékre mennyiségi korlátozás áll fenn, ez megjelenik a “kosár” oldalon. Ezen az oldalon szintén látható, ha egy termék hosszabb határidővel vásárolható meg (Rendelésre elérhető). A szállítási határidő tájékoztató jellegű és a rendelés összegének beérkezésétől értendő (kivétel: utánvétes fizetés). Amennyiben több termék is található a kosárban, a termékek kiszállítása a leghosszabb szállítási határidőhöz igazodik. Cégünk fenntartja a jogot, hogy a jelzett szállítási határidőnél hamarabb szállítsa ki a rendelést.
- Ezt követően a Megrendelőnek szükséges megadnia a pontos szállítási és számlázási adatokat.
- Adószámmal rendelkező egyéni vállalkozók, őstermelők és gazdasági társaságok valamint egyéb jogi személyek esetén a megrendelésnél az adószám megadása kötelező. Amennyiben az adószámot a megrendelés nem tartalmazza a megrendelővel felvesszük a kapcsolatot. A kapcsolatfelvétel ideje alatt a rendelést nem tekintjük érvényesnek. Ha a kapcsolatfelvétel sikeres és cégünk megkapja a szükséges számlázási adatokat, a rendelés ismét érvényesnek tekinthető.
- Az adatok megadása után a Megrendelő opcionálisan feliratkozhat hírlevelünkre a check box segítségével. A feliratkozáshoz szükséges, hogy a Megrendelő az adatkezelési szabályzatot is elfogadja. A hírlevél feliratkozás nem kötelező a vásárlás lebonyolításához.
- Ezt követően a Megrendelő megrendelése összegzésre kerül. Itt megjelennek és leellenőrizhetőek a következő adatok: megrendelt termékek neve, mennyisége, bruttó ára, fizetendő végösszeg).
- Ezután a Megrendelőnek meg kell adnia a választott fizetési módot (részletekért lásd 3. pont – fizetési módok és feltételek). Kérjük vegye figyelembe, hogy bizonyos fizetési módok külön díjjal járhatnak (pl. utánvét). Ezek a díjak a “Rendelés tartalma” táblázatban jelennek meg a fizetési mód kiválasztása után.
- Egészen eddig a pontig a Megrendelő bármelyik lépésnél módosíthatja az adatokat (a megrendelt terméket, a megrendelt mennyiséget, a szállítási címet, a számlázási címet, a szállítási módot, a fizetési módot).
- A megrendelés érvényesítéséhez szükséges elfogadni az Általános Szerződési feltételeket. Ezt az “Elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket” mondat előtt lévő checkbox beikszelésével lehet megtenni.
- A “Megrendelés elküldése” gombra kattintva, már nem lehetséges módosítani az adatokon.
- A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítőjében és a visszaigazoló email-ben tartalmazza a megrendelt termékek összegét és a kiválasztott szállítási mód költséget. A számlát az átadott termék csomagolásában helyezzük el, illetve amennyiben a termék rendelkezik garancialevéllel, ez is ide kerül.
- A megrendelés tényét cégünk 48 órán belül visszaigazolja.
2.3. További tudnivalók a megrendeléssel kapcsolatban
- A megjelenített termékek árai Forintban értendők.
- Cégünk ÁFA körbe tartozik így a kiállított számla minden esetben a hatályos jogszabályokban meghatározott ÁFA mértékét tartalmazza.
- Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.
- Áraink a következő formátumban vannak megjelenítve a webshopban: Bruttó ár (Nettó: Nettó ár + Áfa) kivételt képeznek ez alól a variálható és csoportosított termékek, ahol ár tartomány jelenik meg. Ezeknél a termékeknél kizárólag a bruttó ár van feltüntetve a kategória oldalon, majd a variáció kiválasztása után a nettó ár is megjelenik.
- A termékek árai nem tartalmazzák a szállítási költséget.
- A termékek árai nem tartalmazzák bizonyos fizetési módok költségeit.
- Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valódi terméktől, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.
- A megrendelés feldolgozása munkanapokon történik 9-16 óra között.
- A megrendelés leadására a fent megjelölt időponton kívül is van lehetőség. Ebben az esetben a következő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés feldolgozását a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül végezzük el. A teljesítés határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1-7 munkanap, a választott szállítási módtól függően. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 1-4 hét. Ettől eltérő teljesítési időt igénylő termék esetén a teljesítési időt a Szolgáltató egyedileg egyezteti a Vevővel.
- A Szolgáltató nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, gyártó vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
- A Szolgáltató nem vállal felelősséget amennyiben a szállítási határidő rajta kívül álló okok miatt nem teljesíthető (szállító részéről fennálló probléma, sztrájk, vis maior, stb esetén)
- A nem raktáron lévő termékeknél megjelenő rendelési idő tájékoztató jellegű.
- Amennyiben rendszerhiba miatt vagy a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruházba, mely a közismert, általánosan elfogadott vagy becsült ártól jelentősen eltér, a Szolgáltató nem köteles a hibás áron szállítani a terméket. Ilyen esetben a Szolgáltató ismerteti a helyes árat, melynek ismeretében a Vevő elállhat a vásárlástól.
- Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék feltüntetett és a valódi ára között, amit egy átlag fogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a Szolgáltató és a Vevő nem tud megállapodni a szerződéses feltételekben, vagyis nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ez alapján a hibás áron visszaigazolt megrendelés szerződése semmisnek tekintendő.
- Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.
- Akciós árak esetén az akció időtartama feltüntetésre kerül a webáruházban. Az akciós ár a hatályos jogszabályoknak megfelelően kerül feltűntetésre.
3. Fizetési módok és feltételek
3.1. Webáruházon keresztül rendelt áruk tekintetében:
- Utánvétes megrendelés: ez a fizetési mód házhozszállítás esetén, csomagpontra kérés vagy csomagautomatába kérés esetén választható. Házhozszállítás esetén a vevő a kiszállító cégnek (futárnak, postai kézbesítőnek) fizeti ki a megrendelés összegét a csomag átvételekor. Ilyen esetben a szállítmányozó partner határozza meg a lehetséges fizetési módokat (készpénz vagy bankkártya vagy mindkettő). Csomagautomatába történő rendelés esetén, a csomagautomatánál kártyával történik a fizetés a csomag átvételekor. Csomagponton a választott szállítmányozó partner által meghatározott fizetési módokkal (készpénz vagy bankkártya vagy mindkettő) fizetheti ki a vevő a megrendelés összegét az áru átvételekor, a helyszínen.
- Átutalással történő fizetés: Amennyiben a Vevő ezt a fizetési módot választja, a megrendelést visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles elutalni a megrendelés összegét. Az összeg a Szolgáltató bankszámláján történt jóváírását követően, a Vevő jogosult a megrendelt terméket/termékeket az általa kiválasztott módon átvenni (házhozszállítás, csomagautomata, csomagpont vagy előre egyeztetett időpontban a Szolgáltató székhelyén).
- Átutalásos fizetés esetén az átutalás egyedileg kerül ellenőrzésre és visszaigazolásra, az utalás beérkezésétől számított 48 órán belül.
- A Szolgáltató székhelyén történő vásárlás esetén készpénzzel vagy előre utalással történő fizetésre van lehetőség. A székhelyen történő személyes vásárlás esetén mindenképpen szükséges az előzetes időpont egyeztetés.
- A webáruház a kosár tartalma alapján automatikusan engedélyezhet vagy letilthat szállítási és fizetési módokat. A webáruházban leadott rendelések minden esetben csak a kiválasztható szállítási és fizetési módokkal teljesíthetőek. Amennyiben ettől eltérő szállítási vagy fizetési módot szeretne igénybe venni, azt egyedi egyeztetés alapján tudjuk biztosítani. Ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot az email-es elérhetőségünkön: info@agrocontrol.hu
3.2. Nem webáruházon keresztül rendelt áruk tekintetében (e-mail-ben, telefonon vagy levélben rendelt áruk esetén):
Megrendelésre szállított áruk fizetési módja:
- megrendeléskor az áru összegének 50%-át kérjük számlánkra átutalni a kiállított előleg számla vagy díjbekérő alapján. A megrendelést a 50%-os előleg, számlánkra történő beérkezése után tekintjük érvényesnek. A fennmaradó 50%-ot előre utalással, vagy készpénz formájában kérjük kiegyenlíteni az áru átvételét megelőzően.
- Amennyiben a számlán nem szerepel egyéb banki információ, banki átutalás esetén az OTP Zrt. által vezetett 11722003-20137955 számú bankszámlájára kell átutalni a szolgáltatás vagy áru díját. Amennyiben a fizetési határidőre nincs külön írásbeli megállapodás vagy szerződés, úgy az Agrocontrol 2000 Bt által kiállított számla vagy előlegszámla kitöltésétől vagy a rendelés leadásától számított 8 napon belül kell átutalni a számlán szereplő összeget, melynek közlemény rovatában a számla, illetve a díjbekérő számát fel kell tüntetni.
Külön rendelésre szállított áruk előlege:
- Amennyiben a megrendelő a folyamatban lévő megrendelést felmondja, visszalép az üzlettől, az esetben a cégünk a megrendeléssel járó költségek (például az áru szállítási és vissza szállítási díja, megrendeléssel kapcsolatos munkadíj, stb.) levonása után visszafizeti a Megrendelőnek az előleg összegét.
Utólagos fizetés esetén, az áru mindaddig az eladó tulajdonát képezi amíg az áru értékének teljes összege kifizetésre nem kerül.
A Megrendelő tudomásul veszi, hogy késedelmes fizetés esetén a Szolgáltató a Polgári Törvénykönyv erre vonatkozó jogszabályának értelmében késedelmi kamatot számíthat fel.
4. Szállítással kapcsolatos tudnivalók
- A webáruházban feltüntetett termékek árai nem tartalmazzák a szállítási költséget.
- A Szolgáltató minden esetben igyekszik biztonságosan becsomagolni a terméket, a szállítási feltételeknek megfelelve, hogy az ne sérüljön. Amennyiben a Vevő a csomag átvételénél jelentős külsérelmi nyomot lát a csomagon, melyből arra lehet következtetni, hogy a csomag tartalma megsérült szállítás közben, köteles jegyzőkönyvet felvetetni a futárral.
- A szállítás során, a csomagot érő, a Szolgáltató hatáskörén kívül eső sérülésekért, a Szolgáltatónak nem áll módjában felelősséget vállalni. Ilyen esetekben a felelősség a szállítást végző cégé amelynél a felvett jegyzőkönyvvel lehet panaszt tenni.
- Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
5. Felelősségvállalás
Az eladó/szolgáltató nem vállal felelősséget:
- az áru nem megfelelő használata/beüzemelése, stb esetén
- közvetett károkért
- arra, amire a jogszabály nem terjed ki
- a weboldal és webáruház használatából eredő károkért
- azért, ha a Szolgáltató akaratától és ráhatásától független változtatás történik a webáruházban vagy a weblapon,
- a megjelenő tartalom pontosságáért, megbízhatóságáért, aktualitására vagy tartalmára vonatkozó információkért, vagy írott anyagokért.
- a rajta kívül álló okokból bekövetkezett hibákért, eseményekért (pl. rendszerhiba, számítógépes vírus, stb.)
- Szolgáltató a tartalom egészét (beleértve az elérhető szolgáltatásokat is) vagy részeit bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja, korszerűsítheti, vagy visszavonhatja.
6. Szerzői jogok
Az Agrocontrol 2000 Bt. online és offline kommunikációjában (weboldalon, emailekben, szórólapokon, hirdetésekben, közösségi médiában, stb.) szereplő média tartalmakra (fényképek, rajzok, illusztrációk. logók, védjegyek, videók, stb.) minden jogot fenntartunk.
Az említett média tartalmak az alábbi kategóriákba sorolhatóak:
- Az Agrocontrol 2000 Bt. saját gyártású tartalmai
- Az Agrocontrol 2000 Bt. partnereinek tartalmai, amelyeket előzetes engedéllyel használunk fel
- License-elt média tartalmak
- Szabad felhasználású médiatartalmak
Minden tartalom szerzői jogvédelem alatt áll, a készítők szellemi termékét képezik és harmadik fél által csak előzetes engedéllyel használhatóak fel.
7. Elállási és felmondási jog
Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a Fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg, melyet az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhat.
A Fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén:
- Amennyiben a Fogyasztó élni kíván ezzel a jogával, azt egyértelmű nyilatkozat útján teheti meg, e-mail-ben. A nyilatkozat beérkezéséről a Szolgáltató visszaigazolást küld. A Fogyasztó köteles a nyilatkozatot az elállási jog lejárta előtt eljuttatni a Szolgáltatóhoz. A nyilatkozat elküldése idejének bizonyítása a Fogyasztó kötelessége.
- Amennyiben a Fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles az árut haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak vagy a Szolgáltató által az áru átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta, hogy az árut maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Fogyasztó az árut a határidő lejárta előtt elküldi vagy átadja Társaságunk képviselőjének.
- A Fogyasztó kizárólag az áru visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta e költség viselését.
- A Fogyasztó csak az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
A Szolgáltató kötelezettségei a Fogyasztó elállása vagy felmondása esetén
– Amennyiben a Fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a Fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is (pl. a Fogyasztó által a megrendeléskor fizetett postaköltséget igen, de az elállás miatt a visszaküldéskor keletkezett postaköltséget nem. Az a Fogyasztót terheli.).
– Elállás vagy felmondás esetén a Szolgáltató a Fogyasztónak visszajáró összeget a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza (kivéve ha a Fogyasztó és a Szolgáltató más fizetési módban állapodnak meg).
– Ha a Fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
– Áru adásvételére irányuló szerződés esetén a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a visszajáró összeget, amíg a Fogyasztó az árut vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a Szolgáltató a visszatartás joga, ha vállalta, hogy az árut maga fuvarozza vissza.
Az elállási és felmondási jogokat szabályozó rendeletek részleteit a “45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, a Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól” szóló rendeletben tekintheti meg. Amennyiben a rendelt termék a rendelet szerinti 29. § hatálya alá esik, a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát. Azaz amennyiben:
„a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás maradéktalan teljesítése után, azonban ha szerződés fizetési kötelezettséget keletkeztet a fogyasztó számára, csak akkor, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezésével és annak a fogyasztó általi tudomásulvételével kezdődött meg, hogy elveszíti elállási jogát, amint a vállalkozás maradéktalanul teljesítette a szerződést;
b) olyan áru vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző áru tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más áruval;
g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
h) – a (2) bekezdésben foglalt kivétellel – olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát, továbbá a vállalkozás a 12. § (2) bekezdés vagy a 18. § szerint visszaigazolást küldött a fogyasztó részére.
(2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy árukra kiterjed.
(3) Az (1) bekezdés a)–c) és e) pontjában meghatározott esetekben a fogyasztó gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát, ha a szerződést a kereskedelemről szóló törvényben meghatározott üzleten kívüli kereskedés vagy az árubemutatóval egybekötött termékértékesítés keretében kötötte meg”
m) melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez: Elállási-/Felmondásinyilatkozat-minta
(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett [ide a vállalkozásnak a nevét, postai címét és elektronikus levelezési címét kell beillesztenie]:
Alulírott(ak) kijelenti(k), hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi áru(k) adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja:
Fogyasztó(k) neve:
Fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag papír alapon tett nyilatkozat esetén):
Kelt
További tudnivalók elállás esetén:
- Előzetes egyeztetés nélkül ne küldjön vissza terméket!
- Amennyiben a termékkel kapcsolatos hibát/problémát észlel, mindenképpen vegye fel a kapcsolatot cégünkkel a weboldalon található elérhetőségein
- Kérjük Önöket, hogy elállás esetén a terméket sértetlenül, lehetőleg hiánytalan csomagolásban, az eredeti dokumentumokkal szíveskedjenek részünkre visszaküldeni! Az utóbbi körülmények megkönnyítik az ügyintézést, de nem feltételei az elállási jog gyakorlásának.
- Sem utánvétes, sem portós csomagot nem áll módunkban átvenni! Az áru visszaküldésének a költségét a Fogyasztónak kell fizetnie.
- Az elállási jog kizárólag a fogyasztókat illeti meg, a céges vásárlókat nem
8. Garancia (szavatosság)/jótállás és panaszkezelés
8.1 A garancia érvényessége:
Cégünk az általa végzett munkákra, illetve az általa forgalmazott termékekre általánosságban egy év garanciát vállal. Ez alól kivételt képeznek a használt, vagy értékcsökkent árucikkek valamint a magánszemély által vásárolt tartós fogyasztási cikkek. Magánszemély által vásárolt tartós fogyasztási cikkekre a kereskedelemmel és a fogyasztóvédelemmel összefüggő egyes kormányrendeletek módosításáról szóló 531/2022. (XII. 19.) Korm. rendelet az irányadó. Csökkentett garanciavállalás vonatkozik olyan termékekre is, amelyeknél a nem előírás szerinti használat, illetve tárolás élettartam csökkenést okoz, miközben ennek ténye nem bizonyítható hétköznapi módszerekkel pl. szemrevételezéssel. Ilyen árucikk pl. a pH mérő műszer elektrokémiai érzékelője. Ez utóbbira fél év a vállalt garancia.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségéről részletesen a következő jogszabályhelyek rendelkeznek:
Ptk. hibás teljesítésre, termék szavatosságra, és jótállásra vonatkozó rendelkezései (6:157 §, 6:159 § )
Ptk. jótállásra vonatkozó rendelkezései (6:171. §- 6: 173. § )
A garanciavállalás feltétele minden esetben a rendeltetésszerű használat és tárolás. Amennyiben a termék hibája nem garanciális probléma, abban az esetben is fordulhat cégünkhöz az elérhetőségeinken. Számos termékünk esetében tudunk garancián kívüli javítást vállalni.
8.2 A garancia érvényesítésének módja
A kifogásolt eszköz visszajuttatása, valamint a visszajuttatás költsége a forgalmazóhoz minden esetben a Vásárlót terheli. A garancia idő lejárta előtt kifogásolt és visszajuttatott terméket elsődlegesen javítással próbáljuk ismét használhatóvá tenni. Amennyiben a termék gyári hibás és nem javítható, a hibás terméket kicseréljük vagy amennyiben ez nem lehetséges a számla ellenében visszafizetjük a vételárat.
A garancia érvényesítéséhez a Fogyasztónak számlával vagy garancia levéllel kell igazolnia a garancia érvényességét.
A hibás vagy hibásnak vélt áru visszaküldését megelőzően minden esetben szükséges egyeztetni cégünkkel. Kérjük, hogy egyeztetés nélkül ne küldjön vissza árut. Továbbá utánvétesen küldött árut nem áll módunkban átvenni.
8.3 A garanciális ügyintézés lépései
- Győződjön meg arról, hogy az Ön által tapasztalt probléma garanciális hiba-e. Amennyiben ebben bizonytalan keresse cégünket telefonos vagy email elérhetőségeinken.
- Ellenőrizze, hogy a termékre vonatkozó garancia időszak még tart.
- Vegye fel a kapcsolatot cégünkkel telefonos vagy email elérhetőségeinken
- Amennyiben lehetősége van rá, a termék hibájáról biztosítson minél pontosabb leírást illetve fényképeket vagy videót.
- Munkatársaink tájékoztatni fogják, hogy a garanciális terméket mikor adhatja le vagy küldheti vissza.
- A hibás vagy hibásnak vélt áru visszaküldését megelőzően minden esetben szükséges egyeztetni cégünkkel. Kérjük, hogy egyeztetés nélkül ne küldjön vissza árut. Továbbá utánvétesen küldött árut nem áll módunkban átvenni.
- A termék visszajuttatása a Vevő feladata, ehhez cégünk nem biztosít szállítást vagy szállítási ügyintézést
- Visszaküldés esetén gondoskodjon a termék megfelelő csomagolásáról. A szállítás során keletkezett sérülések, meghibásodások miatt nem tudunk felelősséget vállalni.
8.4. Panasz és reklamáció kezelés
Az írásban tett reklamációt kivizsgáljuk és legkésőbb 30 napon belül e-mailben vagy írásban válaszolunk.
Vitás ügyek esetén a Szolgáltató és a Vevő elsődleges célja mindig az ügy békés rendezése kell hogy legyen.
Panasz vagy reklamáció esetén az alábbi elérhetőségeken veheti fel cégünkkel a kapcsolatot:
Telefonon: +36 309 605 346 vagy +36 30 251 6060
e-mailben: info@agrocontrol.hu
Levélben: 2030 Érd, Somogyvári u. 13.
Vitás ügyekben cégünk törekszik az ügy békés rendezésére. Amennyiben ez mégsem lehetséges, jogorvoslatért a felek az illetékes békéltető testülethez, illetve bírósághoz fordulhatnak.
Pest Vármegyei és Érd Vármegyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület (Pest Vármegyei Békéltető Testület)
Levelezési cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4.em.2.
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Hivatali kapu: PMKIKBEKEL – KRID: 560351920
Weboldal: www.panaszrendezes.hu
Telefon: 06-1-792-7881
ÉRDI JÁRÁSBÍRÓSÁG
Cím: 2030 Érd, Szabadság tér 7-8.
Levelezési cím: 2031 Érd, Pf. 1010.
Központi telefonszám: +36 23 585 900
Fax: +36 23 795 989
E-mail cím: birosag_erd@birosag.hu
Európai Unió által létrehozott online vitarendezési platform elérhetősége:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show
- A békéltető testület eljárásáról részletesen a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. tv. rendelkezik.
- Az egyes békéltetőtestületek elérhetőségei a https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek címen megtalálhatóak.
- Tájékoztatjuk tisztelt fogyasztóinkat, hogy AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 524/2013/EU RENDELETÉBEN foglaltaknak megfelelően online adásvételi, illetve online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő fogyasztói jogvita esetén a jogvita rendezésére igénybe vehetik az online vitarendezési platformot, mely elérhető az alábbi linkeken:
Online vitarendezés | Európai Bizottság
9. Adatvédelmi nyilatkozat
A nyilatkozat kialakításakor az Adatkezelő különös tekintettel vette figyelembe az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 Rendeletében („Általános Adatvédelmi Rendelet” vagy „GDPR”), az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény („Infotörvény”), a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”), továbbá a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény („Grtv.”) rendelkezéseit.
Ezenkívül az adatkezelő szintén figyelembe vette az alábbi hatályos jogszabályokat:
- Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény;
- Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény;
- Az 2001.évi CVIII., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról rendelkező törvény;
- Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény;
– Személyes adat: minden olyan információ, amely valamely azonosított vagy azonosítható élő személlyel kapcsolatos, amelyek összegyűjtése egy bizonyos személy azonosításához vezethet
– Adatkezelés okai:
Adatait vásárláskor (számlázásnál, ügyfél kommunikációnál), valamint könyveléskor kezeljük. Külön engedély nélkül harmadik fél számára nem adjuk át.
– Az adatkezelés célja:
A cégünkhöz eljuttatott adatokat az ügylet jellege által meghatározott célból és ideig tartjuk nyilván és kezeljük. A megadott adatokat és információkat különösen, de nem kizárólagosan az alábbi célokra használhatja fel:
- megrendelés visszaigazolása
- számlázás
- ügyfél kommunikáció
- tájékoztatás új termékekről, szolgáltatásokról,
- tájékoztatás különböző akciókról,
- megrendelések, árajánlatok intézése.
– A kezelt adatok köre:
- Név
- Cím (Szállítási cím és számlázási cím)
- E-mail cím
- Telefonszám
- Adószám
- Megrendelés tartalma
- Megrendeléssel kapcsolatos egyéb információk (szállítási mód, fizetési mód, vásárlás dátuma)
– Adatokhoz hozzáférő személyek:
Az adatokhoz az “Adatkezelés ideje” pont alatt meghatározott időszakban az Agrocontrol 2000 Bt. kapcsolattartó és rendszerüzemeltető munkatársai férnek hozzá. Az Agrocontrol 2000 Bt. adatfeldolgozói a meghatározott időszakban szintén hozzáférhetnek azokhoz az adatokhoz, amelyek a feldolgozás elvégzéséhez szükségesek.
– Adatkezelés módja:
Az Agrocontrol 2000 Bt. a vevői, partnerei és egyéb ügyfelei adatait és valamennyi információt üzleti titokként kezeli. Az üzleti titokként történő kezelés alól csak az érintett adatszolgáltató adhat felmentést. A személyes adatok felvétele és kezelése az érintett önkéntes hozzájárulásán alapul, azok valódiságáért, pontosságáért kizárólag a Vevő tartozik felelősséggel.
– Adatfeldolgozók és tárolók:
Az Agrocontrol 2000 Bt. a következő adatfeldolgozókkal osztja meg a szükséges adatokat:
- Magic Books Kft. – feldolgozás célja: rendelések könyvelése
- Google LLC. – feldolgozás célja: email szolgáltató, marketing, tárhely szolgáltató
- MailChimp – feldolgozás célja: hírlevél küldő rendszer
- EZIT – tárhely szolgáltató, email szolgáltató
A termék rendelésnél választott szállítmányozó/fuvarozó (amennyiben nem személyes az átvétel):
- GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. vagy
- FoxPost Zrt. vagy
- Magyar Posta Zrt.
- vagy egyéb szállítmányozó. Eltérő szállítmányozó esetén az vásárlót előzetesen értesítjük.
– Módosíthatóság, törölhetőség:
A Vevő bármikor kérheti adatainak módosítását és helyesbítését vagy törlését e-mailt küldve központi címünkre. Fontos, hogy az e-mail a vásárlásnál megadott címről érkezzen és beazonosítható legyen a módosítani/törölni kívánt felhasználó.
– Adatkezelés ideje:
A Vevő hozzájárulásának visszavonásáig, illetve a hatályos jogszabályban meghatározott iratőrzési kötelezettség lejáratáig.
10. Internetes értékelések kezelése
A 2022. május 28.-ig jogszabály változásokat követően a vásárlói értékeléseket a következő módon kezeljük: Az Agrocontrol 2000 Bt. közösségi felületein (Facebook oldal, YouTube csatorna, Google MyBusiness oldal, Agroinform.hu, stb.) megjelenő értékelések valódiságát nem vizsgálja. Az értékelésekért cégünk nem biztosít szponzorációt vagy bármilyen egyéb ellenszolgáltatást. Moderálást kizárólag abban az esetben végzünk, amennyiben a kapott értékelések sértik az általános illemszabályokat (pl. obszcén kifejezéseket tartalmaznak) vagy olyan javaslatokat, tanácsokat és félrevezető információkat tartalmaznak amelyek veszélyt jelenthetnek a többi felhasználóra (pl. olyan tippek amelyek követésével anyagi kár vagy személyi sérülés történhet, szakszerűtlen műszaki megoldások és helytelen termékhasználatra való ösztönzés). Cégünk ezekben az esetekben fenntartja a jogot az értékelések törlésére.
A cégünk webshopjában nem biztosítunk lehetőséget a termékek és szolgáltatások értékelésére.
11. Cégadatok, elérhetőségek:
Név: Agrocontrol ‘2000 Bt.
Székhely: 2030 Érd, Somogyvári u. 13.
Adószám: 20918026-2-13
Cégjegyzékszám: 13-06-062898
Cégbíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Alapítás dátuma: 2000.10.17.
Posta cím: 2030 Érd, Somogyvári u. 13.
e-mail: info@agrocotrol.hu
Tel: +36302516060, +36309605346
Tárhely-szolgáltató adatai:
Cégnév: Websupport Magyarország Kft.
Adószám: 25138205-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-381419
Cím: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.
e-mail:info@ezit.hu
Tel.: +3617004030
A fenti általános szerződési feltételek érvényesek kivéve abban az esetben ha külön írásbeli megegyezés történik cégünk és ügyfelünk között.
A jelen ÁSZF 2024. 02. 30-tól érvényes
Az ÁSZF letölthető változata
Hatályos Általános Szerződési Feltételek
Hatályba lépés: 2024.02.30.
Publikálva: 2024.02.30.
Státusz: Hatályos
Letöltési link: Agrocontrol 2000 Bt. ÁSZF letöltése – Hatályos 2024.02.30-tól